Waar vind ik mijn bestelling?

Michelle van Ellen • jul. 22, 2022

Het is handig om te weten wat er gebeurt nadat u uw bestelling bij Pro-Vital® heeft geplaatst. In uw account en via de mail houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling en is de Track & Trace informatie op te vragen bij PostNL.

 

De status van uw bestelling

Wanneer u een bestelling plaatst, ziet u in uw account de 4 stappen die u bestelling doorloopt binnen Pro-Vital®.

Stap 1: Bestelling geplaatst – We hebben uw bestelling ontvangen in ons systeem
Stap 2: Betaling – Kies hier uw betaalmethode en voldoe de betaling
Stap 3: Bestelling klaarmaken – We maken uw bestelling klaar in ons magazijn
Stap 4: Bestelling verzonden – We hebben uw bestelling overgedragen aan PostNL

Wanneer een stap succesvol is afgerond, dan staat er een duimpje bij. 

Wilt u op een later moment de status van uw bestelling raadplegen in uw account? Ga dan naar
‘Bestellingen’, zoek de bestelling op in het overzicht en kies voor ‘Toon info’.

Track & Trace informatie opvragen via uw account

Is Stap 4 succesvol afgerond? Dan hebben wij uw bestelling overgedragen aan PostNL.
Wij kunnen er dan geen invloed meer op uitoefenen, maar de bestelling kan wel gevolgd worden door middel van de Track & Trace informatie. De link om deze informatie op te vragen, verschijnt vanzelf in uw account zodra wij het pakketje hebben afgegeven.

Via deze knop gaat u naar de website van PostNL. Hier kunt u uw bestelling volgen en informatie vinden over de bezorgtijd of eventueel het adres van het PostNL punt waar uw bestelling is afgeleverd.

Let op: vanaf 1 juli 2022 wordt u door PostNL volledig digitaal op de hoogte gehouden. Dus via de Track & Trace link of de PostNL app.
Het
papieren niet-thuisbriefje wordt NIET meer gebruikt.

Download de PostNL app hier
PostNL app in de App Store (Apple)
PostNL app in Google Play (Android)

Track & Trace informatie via uw mail

Wij houden u op 3 momenten via de mail op de hoogte van uw bestelling.

1. U ontvangt een
bestelbevestiging op het moment dat u de bestelling plaatst.
2. U ontvangt een mail op het moment dat wij de bestelling hebben
overgedragen aan PostNL. Hierin vindt u ook de Track & Trace link.
3. U ontvangt een mail wanneer uw bestelling is
bezorgd of afgehaald bij een PostNL punt.

Retourzendingen door PostNL

Soms komt het voor dat pakketjes niet op het afgegeven adres afgeleverd kunnen worden. Ze gaan dan naar een PostNL punt bij u in de buurt. Dit wordt aan u doorgegeven via de PostNL app en via de mail met Track & Trace informatie.
Wanneer uw pakketje bij een PostNL punt wordt afgeleverd, heeft u
enkele dagen om het zelf op te halen.

Lukt dit niet, dan wordt het weer terug gestuurd naar ons. In dat geval, nemen we contact met u op en zullen het pakketje nog één keer kosteloos toesturen.

Heeft u vragen over de status of locatie van uw bestelling, dan horen we dit graag.

Vond u dit interessant? Deel dit artikel via ...

Bent u een gezondheidsprofessional?
Bestel supplementen via ...

Geïnteresseerd in natuurlijke voedingssupplementen?
Blijf op de hoogte van Pro-Vital via ...

De Pro-Vital
website

Pro-Vital app Apple Android

Plaats een Google Review

Pro-Vital Blogpagina

Share by: