Fulfilment bij Pro-Vital®

Michelle van Ellen • feb. 20, 2023

Het belang van efficiënte logistiek voor onze klanten


Voor ons als klantgericht bedrijf is het van cruciaal belang dat de bestellingen van uzelf en uw klanten/cliënten op een efficiënte en betrouwbare manier bezorgd worden. Om dit te realiseren werken wij continue aan het optimaliseren van ons fulfilmentproces. In dit artikel bespreken we wat fulfilment is en waarom wij dit zo belangrijk vinden. Ook leest u hoe wij ons proces optimaal hebben ingericht om de voordelen voor u te maximaliseren.



Wat is fulfillment?

Fulfilment omvat het gehele proces van het moment dat u een bestelling bij ons plaatst tot aan het moment dat u onze supplementen in handen heeft.


Dit gaat om:

  • Het verwerken van uw bestelling in ons voorraadsysteem
  • Het verzamelen van de producten in ons magazijn
  • Het met zorg verpakken van de producten
  • Het klaarmaken voor verzending en afgeven aan PostNL
  • Het versturen van uw pakket door PostNL
  • Het informeren over de status van uw bestelling
  • Het verzorgen van de factuur en administratieve afhandeling


Dit gehele proces verzorgen we ook voor bestellingen voor uw klanten of cliënten. Op deze manier wordt u hierin volledig ontzorgd.


Snelle en betrouwbare levering

Een van de belangrijkste voordelen van onze efficiënte fulfilment is dat u en uw cliënten de bestellingen sneller en betrouwbaarder ontvangen.

Bestellingen worden door ons minimaal 3 keer per week verzonden en we werken samen met PostNL. Dit zorgt ervoor dat u uw bestelling bijna altijd binnen 1-2 dagen ontvangt.

U wordt op de hoogte gehouden van
de status van uw bestelling via email en u kunt de status altijd terugvinden in uw Pro-Vital account. Ook als u een bestelling voor een cliënt heeft besteld, vindt u de status en track & trace code in uw account terug. 


Op deze manier dragen we bij aan een totaalservice die door veel klanten als positief ervaren wordt.

Lees hier meer informatie over het vinden van de bestelstatus.

Bestelstatus

Beschikbaarheid van ons assortiment

Efficiënte voorraadbeheersing is een andere belangrijke factor bij het optimaliseren van ons fulfilmentproces. Door te laten weten welke producten op voorraad zijn, geven we u inzicht in ons assortiment en de beschikbaarheid hiervan.

In de shop ziet u bij een product vermeld staan wanneer deze tijdelijk uitverkocht is. Wanneer u dit product toch in uw winkelmand plaatst en bestelt, dan wordt dit geregistreerd als
'geplande bestelling'. Zodra het product weer op voorraad is, zullen we dit nazenden.


Ook houden we u via e-mail op de hoogte in onze maandelijkse voorraadupdate. Hierin geven we verwachtte levertijden aan, communiceren we aangepaste samenstellingen en introduceren we nieuwe producten.

Dit zorgt ervoor dat u altijd op de hoogte bent van onze voorraad en uw bestellingen snel kan ontvangen.

Persoonlijke klantenservice

Heeft u tips voor ons of vragen over ons fulfilmentproces, dan staat onze klantenservice voor u klaar!

U bereikt onze klantenservice gemakkelijk via e-mail, telefoon of what's app.


Op onze contactpagina vindt u linkjes die u direct in contact brengen met onze klantenservice.

Contact

Vond u dit interessant? Deel dit artikel via ...

Bent u een gezondheidsprofessional?
Bestel supplementen via ...

Geïnteresseerd in natuurlijke voedingssupplementen?
Blijf op de hoogte van Pro-Vital via ...

De Pro-Vital
website

Pro-Vital app Apple Android

Plaats een Google Review

Pro-Vital Blogpagina

Share by: