Retourneren

Producten kunnen binnen een termijn van 14 dagen na levering worden geretourneerd. Dit geldt uiteraard alleen wanneer de verpakking ongeopend en in ongeschonden staat retour wordt gezonden.


In geval van retour wordt het aankoopbedrag en de verzendkosten (heen) vergoed en uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping terugbetaald. De retourzending is voor uw rekening. Mocht een product u niet in goede staat bereiken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Producten die u niet in goede staat bereiken dienen, na contact met de klantenservice van Pro-Vital®, eveneens te worden geretourneerd. Artikelen waarvan de verpakking duidelijk is aangebroken, kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice.


Levertijden

Doorgaans wordt uw bestelling binnen 48 uur geleverd. Indien u op maandag, woensdag en vrijdag vóór 14.00 uur besteld, zal het pakket diezelfde dag verzonden worden.

Aangezien PostNL niet op zondag en maandag bezorgt, is de levertijd voor bestellingen gedaan in het weekend wat langer. Uiteraard doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.

Bestelmoment Klaarmaken en versturen Levering door PostNL*
Vrijdag na 14:00 uur, weekend & maandag vóór 14:00 uur Maandagmiddag Dinsdag
Maandag na 14:00 uur, dinsdag & woensdag vóór 14:00 uur Woensdagmiddag Donderdag
Woensdag na 14:00 uur, donderdag & vrijdag vóór 14:00 uur Vrijdagmiddag Zaterdag

* Voor de levering van bestellingen zijn we afhankelijk van PostNL. We hebben geen invloed op deze planning en daarmee het exacte aflevermoment.



Vind de status en Track & Trace informatie van uw bestelling

Het is handig om te weten wat er gebeurt nadat u uw bestelling bij Pro-Vital® heeft geplaatst. In uw account en via de mail houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling en is de Track & Trace informatie op te vragen bij PostNL.

Lees hier meer over het vinden van de bestelstatus en Track & Trace informatie.


Retourzendingen van PostNL

Soms komt het voor dat pakketjes niet op het afgegeven adres afgeleverd kunnen worden. Ze gaan dan in eerste instantie naar een PostNL punt bij u in de buurt. Dit wordt aan u doorgegeven via de PostNL app en via de mail met Track & Trace informatie. Wanneer uw pakketje bij een PostNL punt wordt afgeleverd, heeft u enkele dagen om het zelf op te halen.

Lukt dit niet, dan wordt het weer teruggestuurd naar ons. In dat geval, nemen we via de mail of telefonisch contact met u op en zullen het pakketje nog één keer kosteloos toesturen.

Heeft u vragen over de status of locatie van uw bestelling, neem dan
contact met ons op.


Retourneren

Producten kunnen binnen een termijn van 14 dagen na levering worden geretourneerd. Dit geldt uiteraard alleen wanneer de verpakking ongeopend en in ongeschonden staat retour wordt gezonden.


In geval van retour wordt het aankoopbedrag en de verzendkosten (heen) vergoed en uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping terugbetaald. De retourzending is voor uw rekening. Mocht een product u niet in goede staat bereiken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Producten die u niet in goede staat bereiken dienen, na contact met onze klantenservice, eveneens te worden geretourneerd. Artikelen waarvan de verpakking duidelijk is aangebroken, kunnen derhalve niet worden geretourneerd zonder dat hier nadrukkelijk contact over is geweest met onze klantenservice.


Levertijden

Doorgaans wordt uw bestelling binnen 48 uur geleverd. Indien u op maandag, woensdag en vrijdag vóór 14.00 uur besteld, zal het pakket diezelfde dag verzonden worden.

Aangezien PostNL niet op zondag en maandag bezorgt, is de levertijd voor bestellingen gedaan in het weekend wat langer. Uiteraard doen wij er alles aan om uw bestelling zo snel mogelijk bij u af te leveren.

Bestelmoment Klaarmaken en versturen Levering door PostNL*
Vrijdag na 14:00 uur, weekend & maandag vóór 14:00 uur Maandagmiddag Dinsdag
Maandag na 14:00 uur, dinsdag & woensdag vóór 14:00 uur Woensdagmiddag Donderdag
Woensdag na 14:00 uur, donderdag & vrijdag vóór 14:00 uur Vrijdagmiddag Zaterdag

* Voor de levering van bestellingen zijn we afhankelijk van PostNL. We hebben geen invloed op deze planning en daarmee het exacte aflevermoment.



Vind de status en Track & Trace informatie van uw bestelling

Het is handig om te weten wat er gebeurt nadat u uw bestelling bij Pro-Vital® heeft geplaatst. In uw account en via de mail houden we u op de hoogte van de status van uw bestelling en is de Track & Trace informatie op te vragen bij PostNL.

Lees
hier meer over het vinden van de bestelstatus en Track & Trace informatie. 


Retourzendingen van PostNL

Soms komt het voor dat pakketjes niet op het afgegeven adres afgeleverd kunnen worden. Ze gaan dan in eerste instantie naar een PostNL punt bij u in de buurt. Dit wordt aan u doorgegeven via de PostNL app en via de mail met Track & Trace informatie. Wanneer uw pakketje bij een PostNL punt wordt afgeleverd, heeft u enkele dagen om het zelf op te halen.

Lukt dit niet, dan wordt het weer teruggestuurd naar ons. In dat geval, nemen we via de mail of telefonisch contact met u op en zullen bij opnieuw toesturen de extra verzendkosten (€ 7,50) in rekening brengen.

Heeft u vragen over de status of locatie van uw bestelling, neem dan
contact met ons op.


Share by: